BKP

Zarządzanie oczekiwaniami wobec siebie

Zarządzanie oczekiwaniami wobec siebie

Z czym kojarzy nam się termin „Zarządzanie oczekiwaniami” ❓ 


Na usta ciśnie się odpowiedź: z obsługą Klienta i dawaniem mu większej wartości niż by się spodziewał.

Bo taką strategię znamy i z pewnością w większości, stosujemy.

Ale czy próbowałeś ją przeanalizować z nieco innej perspektywy❓ I odnieść ją do własnej osoby i zarządzania własnymi oczekiwaniami❓

Na pewno pozwoli ona złagodzić nieco gorycz odmowy Klienta, ale również ukształtować w sobie odpowiednie nastawienie do samego procesu sprzedaży. Bo nie zawsze w sprzedaży będzie szło po naszej myśli…

Niezwykle ciekawy punkt widzenia autora felietonu Artura Sójki, trenera sprzedaży, twórcy organizacji biznesowej Biznes Klub Polska, który ukazał się w nowym numerze Gazety Ubezpieczeniowej.

Zapraszamy do lektury!

Pełną treść artykułu znajdzisz tutaj

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij