BKP

Agent w stylu slow

Agent w stylu slow

Sprzedaż zwykle kojarzy nam się z nieustanną „pogonią” za planami sprzedażowymi i klientem.  Ale czy to na pewno właściwa droga wiodąca do pozyskania lojalnego Klienta?

Pośpiech nigdy nie był i nie jest dobrym doradcą.

Jak można inaczej, dlaczego warto czasem się zatrzymać i co w zamian proponuje trener sprzedaży Artura Sójka ?

Rozwiązanie jest prostsze, niż myślisz, a odpowiedź znajdziesz w swojej sieci kontaktów i … zamieszczonym felietonie, który ukazał się na łamach Gazety Ubezpieczeniowej (nr 36/2022).

Przeczytaj i wyciągnij z niego to, co najwartościowsze. Wiedza ta, na pewno pozwoli Ci spojrzeć na swoje dotychczasowe działania sprzedażowe z zupełnie innej perspektywy.  

Zapraszamy.

Pełną treść felietonu znajdziesz tutaj

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij